مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 00:152023-10-01ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا| نساجی مقابل رییس عربستان و پرسپولیس به فکر اولین برد آسیایی


در لیگ قهرمانان آسیا تیم نساجی مازندران روز سه شنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الهلال عربستان می رود و امشب هم پرسپولیس از ساعت 21: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس بعد از باخت خانگی مقابل النصر عربستان امشب در قطر به مصاف الدحیل می رود و سرخپوشان کشورمان می دانند برای صعود از این گروه مرگ باید هرچه سریع تر به برد برسند.

گرفتن سه امتیاز از الدحیل در خانه آسان نیست اما پرسپولیس که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد قطعا شیوه بردن تیم های قطری را به خوبی یاد گرفته از همان زمانی که تیم السد ژاوی را جذب کرده بود ولی با ستاره اسپانیایی اش به پرسپولیس باخت.

سرخپوشان ایرانی بردن را در لیگ قهرمانان یاد گرفته اند اما اکنون حضور فوق ستاره های جهان فوتبال در تیم های عربی کار را دشوارتر از همیشه خواهد کرد.

در الدحیل علاوه بر اولونگا گلزن کنیایی، کریم بوضی اف، هافبک تیم ملی قطر، محمد مونتاری، اسحاق الاجی مهاجم فرانسوی و کیم هوان هافبک کره ای به همراه صلاح زکریا، دروازه بان تیم ملی قطر حضور دارند و کوتینیو هم به تازگی به این تیم قطری پیوسته؛ این در حالی است که پرسپولیس از زمان نقل و انتقالات تا امروز به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ است و هنوز به هدفش نرسیده است! از سویی دیگر وحید امیری به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا| نساجی مقابل رییس عربستان و پرسپولیس به فکر اولین برد آسیایی

لیگ قهرمانان آسیا| نساجی مقابل رییس عربستان و پرسپولیس به فکر اولین برد آسیایی